Vím, že polovina peněz za inzerci je promrhaná, jen nevím, která polovina.
Mnoho webů nemá problém se získáním masivní návštěvnosti, ale každý web má problém s konverzním poměrem.
Firmy nyní zpravidla utratí 92 dolarů za přilákání návštěvníků na web, ale jen 1 dolar za to, aby je přeměnily v zákazníky.
A/B testování je nejpoužívanější metodou pro zvyšování konverzí.
Jen 22 % firem je spokojeno s konverzními poměry svého webu.
Míra konverzního poměru webu se zpravidla pohybuje od 1 do 3 procent.
Využitím správných metod lze zvýšit konverze až na 300 %.
Pokud test dopadne statisticky významně, průměrné zvýšení konverzního poměru webu je 49 %.
Obvyklý A/B test běží více než týden, ale ne déle než dva měsíce.
Jen 44 % firem využilo A/B testování pro optimalizaci svého konverzního poměru.
Pouze 13 % firem, které provádí A/B testování, si myslí, že ho dělá správně.
Na 72 % online prodejců provádí A/B testování svého klíčového tlačítka (CTA).
Jen 49 % online prodejců provádí A/B testování procesu dokončení objednávky.
Kolem 75 % firem má problém zajistit vhodné odborné znalosti pro optimalizaci textu své vstupní stránky.
Nedostatek zdrojů (54 %) a nedostatek peněz v rozpočtu (35 %) jsou hlavními překážkami pro zvyšování konverzního poměru.
Vytvoření vstupní stránky a její A/B testování je jednou z 5 největších výzev, se kterými se potýkají marketéři z B2B sektoru.
Využitím A/B testování získal Barack Obama navíc 60 milionů dolarů a 288 tisíc dobrovolníků během své prezidentské kampaně v roce 2008.
Google provedl více než 7000 A/B testů svého vyhledávacího algoritmu v roce 2011.
Gmail testoval 50 odstínů modré barvy pro jejich klíčové tlačítko (CTA), aby nalezl nejlépe konvertující odstín.
Sekundová prodleva v rychlosti načtení stránky může vyústit v 7% snížení konverzí.
Video, umístěné na vstupní stránce, může zvýšit konverzní poměr až o 80 %.
Po 9 letech a 40 milionech otestovaných návštěvníků, většina zlepšení přišla z hraní si se slovy.