Zajímavosti o A/B testování webu

Vím, že polovina peněz za inzerci je promrhaná, jen nevím, která polovina.

John Wanamaker

Obecně o A/B testování

Mnoho webů nemá problém se získáním masivní návštěvnosti, ale každý web má problém s konverzním poměrem.

Bryan Eisenberg

Firmy nyní zpravidla utratí 92 dolarů za přilákání návštěvníků na web, ale jen 1 dolar za to, aby je přeměnily v zákazníky.

Eisenberg Holdings

A/B testování je nejpoužívanější metodou pro zvyšování konverzí.

Steelhouse

Jen 22 % firem je spokojeno s konverzními poměry svého webu.

Econsultancy

Míra konverzního poměru webu se zpravidla pohybuje od 1 do 3 procent.

Steelhouse

Využitím správných metod lze zvýšit konverze až na 300 %.

Steelhouse

Průměry A/B testování

Pokud test dopadne statisticky významně, průměrné zvýšení konverzního poměru webu je 49 %.

VWO

Obvyklý A/B test běží více než týden, ale ne déle než dva měsíce.

VWO

Obchodníci a jejich vztah k A/B testování

Jen 44 % firem využilo A/B testování pro optimalizaci svého konverzního poměru.

SeoGadget

Pouze 13 % firem, které provádí A/B testování, si myslí, že ho dělá správně.

Wishpond

Na 72 % online prodejců provádí A/B testování svého klíčového tlačítka (CTA).

Wishpond

Jen 49 % online prodejců provádí A/B testování procesu dokončení objednávky.

Wishpond

Překážky a výzvy A/B testování

Kolem 75 % firem má problém zajistit vhodné odborné znalosti pro optimalizaci textu své vstupní stránky.

Marketing Sherpa

Nedostatek zdrojů (54 %) a nedostatek peněz v rozpočtu (35 %) jsou hlavními překážkami pro zvyšování konverzního poměru.

Marketing Charts

Vytvoření vstupní stránky a její A/B testování je jednou z 5 největších výzev, se kterými se potýkají marketéři z B2B sektoru.

Marketing Sherpa

Lídři a jejich mega A/B testy

Využitím A/B testování získal Barack Obama navíc 60 milionů dolarů a 288 tisíc dobrovolníků během své prezidentské kampaně v roce 2008.

Marketizator

Google provedl více než 7000 A/B testů svého vyhledávacího algoritmu v roce 2011.

Wishpond

Gmail testoval 50 odstínů modré barvy pro jejich klíčové tlačítko (CTA), aby nalezl nejlépe konvertující odstín.

Quick Sprout

Praktiky pro A/B testování

Sekundová prodleva v rychlosti načtení stránky může vyústit v 7% snížení konverzí.

KISSmetrics

Video, umístěné na vstupní stránce, může zvýšit konverzní poměr až o 80 %.

EyeViewDigital

Po 9 letech a 40 milionech otestovaných návštěvníků, většina zlepšení přišla z hraní si se slovy.

OptimiseOrDie